Aanmelden van een reparatie verzoek

Graag dit formulier altijd invullen als je een reparatie naar ons opstuurt!!

  • Heb je een onderhoudscontract dan sturen we een vervangend onderdeel direct toe (max, 4 uur na de melding) Gebruik onze verpakking om het defecte onderdeel terug te sturen naar het adres hiernaast.
  • Zonder overeenkomst stuur je het defecte onderdeel eerst naar ons op. Vervolgens krijg je een prijsopgave van de reparatie en wordt die na akkoord bevinden uitgevoerd.
  • Het gerepareerde onderdeel wordt na reparatie terug gestuurd. Dat kan 1 à 2 weken duren afhankelijk van de onderdelen die vervangen moeten worden.



    ALs je een systeem huurt, hier ja invullen! Als je een systeem gekocht hebt graag aangeven of je een onderhouds- of netwerk overeenkomst hebt.
  • Vul hier de naam in van het defecte onderdeel. Zo goed mogelijk beschrijven om welk onderdeel het gaat zodat we niet iets verkeerds toe sturen. Indien aanwezig, vermeld ook het serienummer!
  • Schrijf kort op wat het onderdeel niet meer doet of wat de zichtbare beschadiging is. Zo mogelijk ook de oorzaak van het defect vermelden.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Opsturen aan:



Raymedy bv

Apeldoornseweg 47

6814 BJ

Arnhem

Suport telefoon: 026 -